Czworokąty-gra-instrukcja
Szczegóły |
Tytuł |
Czworokąty-gra-instrukcja |
Rozszerzenie: |
PDF |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres
[email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Czworokąty-gra-instrukcja PDF - Pobierz:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd pliku o nazwie Czworokąty-gra-instrukcja PDF poniżej lub pobierz go na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Możesz również pozostać na naszej stronie i czytać dokument online bez limitów.
Czworokąty-gra-instrukcja - podejrzyj 20 pierwszych stron:
Strona 1
Instrukcja gry
1. Każda grupa otrzymuje zestaw 6 kart przedstawiających czworokąty: kwa-
drat, romb, prostokąt, równoległobok, trapez prostokątny i trapez równora-
mienny.
2. Przedstawiciele grup kolejno rzucają kostką do gry.
3. Liczba wyrzuconych oczek wskazuje określoną własność czworokątów:
1 oczko – przekątne są prostopadłe,
2 oczka – wszystkie boki są równej długości,
3 oczka – przekątne przecinają się w połowie,
4 oczka – wszystkie kąty są proste,
5 oczek – przekątne są równej długości,
6 oczek – jest co najmniej jedna para boków równoległych.
4. Po każdym rzucie kostką wszystkie grupy mają szansę pozbycia się jednej
karty z czworokątem mającym tę własność, którą wskazuje wyrzucona liczba
oczek.
5. Wybraną kartę grupowi łącznicy przekazują nauczycielowi.
6. Jeśli karta przekazana nauczycielowi nie pasuje do własności, którą określa
liczba wyrzuconych oczek, grupa otrzymuje dwie karty karne.
7. Jeśli grupa nie ma karty spełniającej warunek wskazany przez wynik rzutu
kostką, to traci w danej kolejce możliwość pozbycia się karty.
8. Wygrywa grupa, która pierwsza pozbędzie się wszystkich kart.
MAGENTA BLACK zam334(ms40) str. 1