Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pi
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pi |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pi PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pi pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pi Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pi Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Paweł Kowalski
Zjedz
konkurencję. Jak
maksymalizować
zyski i pisać
skuteczne teksty
sprzedażowe
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Strona 3
Jesteś profesjonalistą sprzedającym na Allegro? Oferujesz swój produkt lub usługę za pośrednictwem strony
internetowej? Wysyłasz oferty sprzedażowe do swoich klientów? Chcesz poprawić jakość Twoich listów
sprzedażowych? Zależy Ci na tym, aby Twoje teksty naprawdę sprzedawały? Jeśli tak to trafiłeś pod dobry adres.
Zajmuję się copywritingiem (pisaniem tekstów sprzedażowych) od ładnych paru lat. Przyglądając się rynkowi,
postanowiłem stworzyć produkt, który będzie w zasięgu ręki niemal każdego. Postanowiłem zrobić coś, co da
wiedzę i kompetencję ludziom takim, jak TY. Skoro jesteś tutaj i czytasz ten list sprzedażowy, to znaczy, że choć
trochę Cię zainteresowałem. Dlatego pozwól, że powiem Ci dokładnie czym jest poradnik, który stworzyłem.
Tytuł książki to Zjedz Konkurencję. Jeśli działasz na rynku od kilku lat, to z pewnością często trafiasz na
bezpośrednią lub pośrednią konkurencję. Nawet jeśli dopiero chcesz zacząć sprzedawać, to i tak musisz się na to
przygotować. Najgorsza możliwa walka, to wojna cenowa. W książce wprost odradzam tego typu działania. Dużo
lepiej konkurować jakością obsługi. Jednak, aby móc ją zaoferować musisz zachęcić klienta do zakupu. Tutaj
właśnie przydaje się dobra prezentacja swojego produktu lub usługi.
Napisałem 10 tekstów sprzedażowych. Prezentują one różnego rodzaju produkty. Każdy z tekstów dokładnie
przeanalizowałem. Tak, abyś wiedział co i jak działa, oraz żebyś umiał to wykorzystać w swoim własnym tekście.
Zależało mi na tym, aby zrobić wszystko profesjonalnie i tak, żebyś jak najwięcej wyniósł dla siebie. Oprócz analizy
tekstów postanowiłem zacząć od bardzo ważnej rzeczy, jaką jest nagłówek. To często od skuteczności nagłówka
zależy skuteczność całego tekstu. Z jednej strony stworzyłem rozdział dotyczący tworzenia nagłówków, z drugiej
strony przeanalizowałem te nagłówki, które zastosowałem w przykładowych tekstach. Dzięki temu będziesz mógł
się doskonale przygotować do tego, aby również tę część swojego tekstu napisać profesjonalnie.
Moim celem jest sprawić, że pisanie tekstów sprzedażowych będzie przychodzić Ci z łatwością. Liczę na to, że
napiszesz listy, które naprawdę zaczną sprzedawać. Dlatego nagłówek tego tekstu brzmi: „Jak Zjeść Konkurencję i
Maksymalizować Zyski?”. Jestem głęboko przekonany, że Twój produkt lub usługa są najwyższej jakości. Wierzę
w to, że zapewniasz najlepszą możliwą obsługę. Dlatego możliwe, że jedyną rzeczą, której Ci jeszcze brakuje - jest
dobra sprzedaż. Wiem, że podniesiesz swoje umiejętności w tej dziedzinie do bardzo wysokiego poziomu. Jest to w
zasięgu Twojej ręki!
Książka jest napisana prostym językiem. Nie miałem zamiaru pisać jej dla super-znawców lub robotów. Moim
celem było napisać coś, co zrozumie nawet laik. Podzieliłem ją na trzy rozdziały. Pierwszy z nich to rozdział
rozpoczynający, gdzie opisuję między innymi jak stosować profesjonalnie nagłówki. Drugi rozdział, to bardzo długi,
ale bardzo bardzo ważny rozdział, w którym analizuję 10 ofert napisanych specjalnie na potrzeby tej książki. Wiem,
że wielu z czytelników tego poradnika sprzedaje właśnie na Allegro. Dlatego postanowiłem w prosty sposób opisać:
jak sformatować aukcję w języku HTML. Tym zajmuje się właśnie trzeci rozdział.
Jeśli przekonałem Cię w pełni do tego, aby zainwestować w mój poradnik, to kup go jak najszybciej. Będziesz z
niego naprawdę zadowolony.
Pozdrawiam!
Paweł Kowalski, autor
Paweł Kowalski - zajmował się pisaniem tekstów sprzedażowych w firmach szkoleniowych i agencji reklamowej.
Jest wielkim fanem skuteczności, czyli stosowania rozwiązań, które działają. Posiada wykształcenie ekonomiczne.
Książka 'Zjedz Konkurencję' jest jego pierwszą publikacją.