Średnia Ocena:
Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie
Kompletny tutorial praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania zyskami (revenue management): tworzenie doskonałej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku sposobem revenue management. Jak zwiększyć liczbę klientów i zmaksymalizować zysk własnego obiektu hotelarskiego! Książka ta proponuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich – hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych – sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w opisywanej dziedzinie – dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie |
Autor: | Travaglini Armando, Puorto Simone, D’Amico Vito |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!