Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka ebook "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców a także pracowników sekto­ra publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: * przełamywanie stereotypów klasycznych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, * nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, * efektywną budowę a także zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym. „(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego." Jagna Marczułajtis-Walczak „Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych" z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Autor: Bednarczyk Małgorzata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.