Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją a także innowacjami. Twórca analizuje przedstawione kłopoty w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej a także zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera też liczne przykłady z praktyki gospodarczej.W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD |
Autor: | Pomykalski Andrzej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.