Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją a także innowacjami. Twórca analizuje przedstawione kłopoty w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej a także zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera też liczne przykłady z praktyki gospodarczej.W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD |
Autor: | Pomykalski Andrzej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!