Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją a także innowacjami. Twórca analizuje przedstawione kłopoty w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej a także zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera też liczne przykłady z praktyki gospodarczej.W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD
Autor: Pomykalski Andrzej
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.