Rewolucja social media okładka

Średnia Ocena:


Rewolucja social media

Rewolucja, która sprzyja przystosowanymKrajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, pokazuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie nad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy przemiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ również wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe metody mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach wielkich i małych marek czy produktów.

Szczegóły
Tytuł Rewolucja social media
Autor: Sadowski Michał
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Rewolucja social media w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Rewolucja social media PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Gaba

    Jaka tematyka poruszana jest w książce? Pierwszy epizod dotyczy zmian, jakie może zaobserwować w social mediach a także pojawiających się trendów, bardzo podoba mi się przejrzyste ukazanie historii mediów społecznościowych – twórca nakreśla, od czego tak naprawdę się zaczęło, podaje ciekawostki a także ciekawe statystyki. Następnie skupia się na swoim ulubionym temacie, czyli monitoringu internetu. Dalej porusza tematykę reputacji w sieci i tym, jak nią zarządzać – to przydatne porady szczególnie dla osób, które zadbają o niezły wizerunek w sieci. Kolejno spogląda nieco z szerszej perspektywy na samą markę w social mediach, obsługę klienta, czy również zastanawia się, co stanowi przyszłość mediów społecznościowych. Rewolucja Social Media jest z 2013 roku, przez ten czas zaobserwowaliśmy dużo zmian w sieci, pojawiło się kilka nowości, jestem ciekawa, czy twórca nie chciałby ponownie własną wiedzą i doświadczeniem podzielić się w nowej książce.Największą zaletą książki są krótkie opisy – twórca nie zanudza nas długimi wyjaśnieniami, w przejrzysty sposób nakreśla dany temat, nierzadko posługuje się wypunktowaniem, co sprawia, że tę pozycję czyta się dynamicznie i przyjemnie. Jednakże brakowało mi zgłębienia tematu w niektórych podpunktach – uważam, że książka ebook jest jak najbardziej do rozwinięcia. Twórca mógł pokusić się o jakieś dłuższe wprowadzenie. Zauważyłam, że w pojawiającej się literaturze na temat social mediów nierzadko nie ma podstawowych pojęć, a osoba, która np. po raz pierwszy chce zgłębić ten temat, może nie do końca wiedzieć czym np. są platformy social commerce. Dopiero w ebookach nieco starszych można znaleźć definicję mediów społecznościowych. Sama obecnie piszę pracę magisterską i miałam trudność w zdefiniowaniu samej podstawy, po której dopiero potem mogę przejść do konkretów. Dlatego również uważam, że ta pozycja jest dla osób ze środowiska, zajmujących się już social mediami, posiadających własne firmy, czy prowadzących blogi.Polecam przede wszystkim osobom, które są obecne już w dziedzinie social mediów. Potrzebują jednak paru rad, jak poradzić sobie z klientem, ułożyć strategię, promować markę – wówczas Rewolucja w social mediach jest dla nich w sam raz. Dla tych, którzy dopiero stykają się z tematem, mogą od razu nie załapać, o co w tym wszystkim chodzi, jednak mogą również próbować – książka ebook jest cienka, każde zagadnienie rozpisane jest krótko, więc nie ma większego problemu z przyswojeniem tej wiedzy. To interesująca książka, która ukazuje przede wszystkim potencjał drzemiący w social mediach, który przy niezłych chęciach, pomyśle i pozytywnym podejściu można wykorzystać w swoim życiu.Polecam, dla tych zainteresowanych tematem social mediów, jak i działających w branży, to must have, które każdy musi mieć na własnej półce.Cała recenzja: http://recenzentkaksiazek.blog.pl/2016/01/31/rewolucja-social-media-michal-sadowski/

  • Barbara Pizoń

    Zanim kupiłam tę książkę, spodziewałam się cienkiej i niezbyt konkretnej publikacji. Podchodziłam dość sceptycznie do zawartości - nic bardziej mylnego! Książka ebook zawiera dużo przydatnych porad i jest napisana w bardzo przystępny sposób. Jakość wykonania - chce się ją trzymać w rękach, jest po prostu warta własnej ceny i ponownego powrotu do lektury. Książka ebook Michała Sadowskiego, to bardzo praktyczny przewodnik po świecie social media - nie znudzi się nikomu, coś dla siebie znajdzie tutaj wyjadacz internetowy i osoba bez krzty wiedzy o mediach społecznych. Nie znajdziemy tu historii marketingu, wywodów na temat jego definicji - na kartach Rewolucji jest 70% przykładów praktycznych ze poradami i dużo odnośników do źródeł internetowych rozbudowujących poruszany temat. Obowiązkowa pozycja dla każdego zainteresowanego światem wirtualnych społeczności!

  • magdalena_cicha

    warto przeczytać i poznać tajniki mierzenia w social media

  • Tomasz Woźniacki

    Nie jest to może publikacja dla super zaawansowanych osób, lecz doskonała pozycja dla początkujących i średnio zaawansowansowanych. Wiele przykładów kampanii i działań opartych na mediach społecznościowych. Dużo rad na temat wyboru narzędzi i sposobów promocji marki w Internecie. Zdecydowanie polecam.

  • Maciej Dukata

    Książka ebook w sumie o niczym. Jeżeli jesteś z pokolenia dla których "internety" nie są czymś nowym, ale wraz z nimi dorastałeś, nie dowiesz się niczego nowego. Jeśli jesteś starszy i pragniesz wiedzieć o co w tym całym "social media" chodzi, dostaniesz pigułkę wiedzy, lecz bez instrukcji użytkowania i raczej nie do końca skuteczną.