Średnia Ocena:
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego.Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych a także polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono ogólne rozważania dotyczące reklamy a także zakazów jej dotyczących, a także analizę zakazów reklamy z punktu widzenia swobody przepływu towarów, druga element dotyczy regulacji zakazów poszczególnych produktów - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych a także produktów leczniczych przeznaczonych dla ludzi. Publikacja adresowana jest do: prawników praktyków, przedsiębiorców, specjalistów branży reklamowej, pracowników naukowych, studentów i wszystkich zainteresowanych prawem reklamy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim |
Autor: | Harasimiuk Dominika Ewa |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!