Teoria pól kwantowych. Tom 3. Supersymetria okładka

Średnia Ocena:


Teoria pól kwantowych. Tom 3. Supersymetria

Trzeci tom fundamentalnej pracy Stevena Weinberga Teoria pól kwantowych, której poprzednie tomy: Podstawy (Tom 1) i Nowoczesne zastosowania (Tom 2) wydane zostały przez Wydawnictwo Naukowe PWN w 1999 roku. Trzeci tom -  poświęcony w całości supersymetrii - jest idealnym uzupełnieniem dwóch poprzednich. Twórca przedstawił tu ogólne zasady i podstawy supersymetrycznej kwantowej teorii pola i supergrawitacji w sposób kompletny, aktualny i przejrzysty, idealnie pod wobec dydaktycznym. Idealnie połączył nowe, czasami bardzo abstrakcyjne i trudne koncepcje matematyczne niezbędne do sformułowania teorii z fizycznymi przesłankami i zastosowaniami. Dzieło Weinberga jest zarówno podręcznikiem dla studentów starszych lat fizyki i matematyki a także doktorantów, jak również bezcennym źródłem informacji dla fizyków i matematyków zajmujących się fizyką cząstek elementarnych, kwantową teorią pola i materią skondensowaną.

Szczegóły
Tytuł Teoria pól kwantowych. Tom 3. Supersymetria
Autor: Weinberg Steven
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2001
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Teoria pól kwantowych. Tom 3. Supersymetria w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Teoria pól kwantowych. Tom 3. Supersymetria PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.