Średnia Ocena:
Symbolika stosowana w reklamach
Reklama stanowi element naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej nieustannej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Lecz to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz prezentuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki a także jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Symbolika stosowana w reklamach |
Autor: | Bluszcz Marta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | E-bookowo |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Symbolika stosowana w reklamach PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!