Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Reklama stanowi element naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej nieustannej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Lecz to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz prezentuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki a także jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Symbolika stosowana w reklamach |
Autor: | Bluszcz Marta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | E-bookowo |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.