Symbolika stosowana w reklamach okładka

Średnia Ocena:


Symbolika stosowana w reklamach

Reklama stanowi element naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej nieustannej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Lecz to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz prezentuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki a także jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.

Szczegóły
Tytuł Symbolika stosowana w reklamach
Autor: Bluszcz Marta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: E-bookowo
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Symbolika stosowana w reklamach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Symbolika stosowana w reklamach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.