Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
 
            Rozprawa idealnie łączy tę myśl i praktykę współczesnej humanistyki, która wyrasta na podłożu andragogiki, pedagogiki religii, jak i teologii. Odwołanie się przez Autorkę do fenomenu synergii jest tego najlepszym dowodem, gdyż stanowi ono jedno z podstawowych pojęć w pedagogice i psychologii humanistycznej. Kształcenie korespondencyjne, które w analizowanym przypadku dotyczy Korespondencyjnego Kursu Biblijnego, należy bowiem do tych form edukacji dorosłych, które - jak mogłoby się wydawać - nie powinno sprzyjać formacji duchowej. Dzięki przeprowadzonym badaniom otrzymujemy wiarygodną odpowiedź, gdyż wynikającą z autentycznego zainteresowania tak uczestników KKB, jak i samej badaczki, nie tylko na tę wątpliwość, lecz także na pytanie, czy i w jakim zakresie osobom zanurzonym w ponowoczesny świat niezbędna jest wiedza religijna i jak mogli ją już w nim spożytkować? Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Bogusława Śliwerskiego. Przyglądając się moderacyjnemu i synergicznemu kształtowaniu ludzkiej dorosłości, nasza Autorka buduje zatem modele realizacji zadań dorosłości z udziałem wiedzy religijnej. Modele te mają być swego rodzaju ilustracją pozwalającą uwzględnić zróżnicowane rodzaje oddziaływań. Etykietując modele, korzysta z ciekawych metafor. Są one interesującą swoją propozycją Autorki Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Andrzeja Potockiego OP
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Moderacyjne i synergiczne kształtowanie dorosłości | 
| Autor: | Walulik Anna | 
| Rozszerzenie: | brak | 
| Język wydania: | polski | 
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo WAM | 
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar | 
|---|
 
            PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.