Jak odnieść sukces w negocjacjach okładka

Średnia Ocena:


Jak odnieść sukces w negocjacjach

Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi. Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Odnajdziesz w nim wskazówki, jakich użyć metod, jaką przyjąć postawę negocjacyjną i jak wykorzystać słabości drugiej strony, żeby odnieść sukces w negocjacjach.  Dzięki tej książce pdf dowiesz się: jak przygotować się do negocjacji, jak wykorzystać mowę ciała podczas prowadzenia negocjacji, jakie stosować środki taktyczne i sztuczki negocjacyjne, jak negocjować przez telefon, jak negocjować z zagranicznymi partnerami. Rozwiązując zamieszczone w książce pdf krótkie praktyczne ćwiczenia i porównując własne odpowiedzi z zaleceniami ekspertów, nauczysz się tak negocjować, żeby w pełni osiągnąć własne cele.

Szczegóły
Tytuł Jak odnieść sukces w negocjacjach
Autor: Murphy John, Russill Richard, Steele Paul
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jak odnieść sukces w negocjacjach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jak odnieść sukces w negocjacjach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.