Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm? okładka

Średnia Ocena:


Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły również duże nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI a także odwołując się do własnych doświadczeń praktycznych, twórca dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, lecz człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych a także systemów raportowania o ich efektywności. Twórca nie tylko prezentuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, lecz także oferuje konkretne techniki i sposoby bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów a także analityków niezależnie od branży w której pracują. Książka ebook prezentuje w jaki sposób zadawać zapytania a także jak omawiać procesy biznesowe i zasoby firmy. Wskazuje mechanizmy, dzięki którym dane i ukryta w nich wiedza w praktyczny sposób powinny wspierać realizację codziennych zadań na każdym stanowisku pracy, od specjalisty po prezesa firmy. Książka ebook ukazuje się w serii "Biblioteka Nowoczesnego Menedżera".Autor od 20 lat zajmuje się danymi i ich praktycznym wykorzystaniem w podnoszeniu efektywności procesów biznesowych. Znaczna różnorodność zrealizowanych projektów o wysokim stopniu innowacyjności dla szerokiego spektrum firm stanowi źródło wiedzy i doświadczenia praktycznego, które twórca wykorzystuje do rozwijania swoich metodologii. Współpraca z największymi światowymi koncernami (Unilever, Orange, MTV, Energizer) a także z rodzimymi firmami z sektora SME pozwoliły mu na stworzenie uniwersalnego programu szkoleniowego dla pracowników przedsiębiorstw, którego celem jest podnoszenie ich umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania danych w codziennej pracy. Twórca zaprojektował też moduł Business Intelligence dla sytemu ERP enova365, który w kompleksowy sposób realizuje założenia dotyczące standardów Data Driven Company.

Szczegóły
Tytuł Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Autor: Radziszewski Przemysław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.