Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie okładka

Średnia Ocena:


Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie

Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z olbrzymimi aspiracjami. Wówczas na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, lecz miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne potyczka przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dzidziuś buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka znowu walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na nad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowiadanie o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów. Jedna z najlepszych ebooków non-fiction, jakie kiedykolwiek czytałem. Paul Tassi, „Forbes” Oparta na relacjach bezpośrednich świadków historia o tym, jak prezes Segi Tom Kalinske postanowił przewrócić do góry nogami branżę gier wideo. Fascynujący opis zdarzeń sprzed ćwierć wieku, obraz spektakularnego potyczki Nintendo i Segi a także świadectwo potęgi nieszablonowej fantazji w growym biznesie. Robert Łapiński, wydawca magazynu „PIXEL”, organizator festiwalu Pixel Heaven Jeśli interesujesz się retrogamingiem i historią branży gier wideo, to jest to lektura dla ciebie. Smuggler, „CD-Action” Epoka 16-bitowych konsol niestety ominęła Polskę. Dlatego tym bardziej warto poznać historię wielkiej wojny toczonej w dalekim świecie pomiędzy fanami Segi i Nintendo. Marcin Kiendra, www.Retrospekcja.net.pl Nie musisz interesować się gamingiem. „Wojny konsolowe” to idealna książka ebook biznesowa. Jeśli pracujesz w branży marketingowej lub jesteś właścicielem firmy, koniecznie przeczytaj! Paweł Sala, FreshMail, dyrektor zarządzający

Szczegóły
Tytuł Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie
Autor: Harris Blake J.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo SQN
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Karolina Radlak

    Świeżość u mnie na półce, nigdy nie czytałam takich ebooków o konsolach wiem tyle że jedna z nich jest u mnie w domu lecz i tak zapraszam na moją recenzje książki "Wojny konsolowe Sega, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie" Blake J. Harris. W książce pdf opisywane są dzieje Toma Kalinske, młodszego menadżera który pracuje w Sega of America, jest on tak jakby narratorem. Chociaż twórca książki twierdzi że wydarzenia a także dialogi są autentyczne to moim zdaniem czasami są podkoloryzowane i lepiej ukazujące firme Sega, czyli dość nieobiektywne. Książka ebook ma na celu ukazanie batali pomiędzy Nintendo i Sega które wiodły prym w tym okresie i prześcigały się w byciu najlepszym, czasami tylko wspominane są Atari, Sony czy Electronic Arts które były na rynku w końcówce lat 80. Główna postać czyli Tom Kalinske to człowiek który wybił się w firmie Mattel produkując lalki Barbie a później zaczoł się zajmować grami, wraz z zespołem stworzył gre Sonic którą pewnie zna większość z nas. Tom ukazany jest w książce pdf jako osoba bardzo odpowiedzialna i mądra, taki człowiek kryształ. W książce pdf bardzo nieźle ukazane są obie firmy, dużo interesujących histori, osób a także wydarzeń które na pewni pozwolą nieźle poznać nam początki ich istnienia. Można przeczytać o konflikcie pomiędzy amerykańskim a japońskim oddziałem Segi a także o początkach tworzenia gier także można od podszewki poznać całą historię konsoli którą mamy w domu. Moim zdaniem jeżeli ktoś wielbicielem gier na konsoli to powinien przeczytać tą książkę i poznać ich historię. Chociaż nigdy takich ebooków nie czytałam to przyznam że ta mnie zaciekawiła chociaż niektóre wątki dość nudne lecz zachęcam po jej sięgnięcie.

  • Joanna Derlacz

    Ksiażka napisana super językiem, publikacja godna polecenia szczególnie dla zapalonych graczy. Przeczytajcie! Warto!

  • Mariusz Kusak

    Bardzo nieźle czytało mi się tą pozycję, zalecam dla graczy i nie tylko

  • Dariusz Szypulski

    Niezła książka, wiele nieznanych faktów z zagranicy. Dla obeznanych w scenie cenny nabytek na półce do kolekcji.

  • MrGames110

    super książka, jestem youtuberem, który zajmuje się grami świeżymi i starymi, ta książka ebook mi pomorze

  • Ewelina Gałajda

    Mąż twierdzi że książka ebook super! Dla prawdziwych graczy. Polecamy.

  • JanuszLuk

    Super. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów gier i nie tylko.