Średnia Ocena:
Teoria i praktyka medioznawstwa
Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w świeżym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i praktyki badań i refleksji ponad mediami. Autorzy zajmują się w pokazywanych tekstach problematyką mediów krajowych, systemami medialnymi krajów europejskich, dzielą się efektami autorskich badań zagadnień komunikacji profesjonalnej (dziennikarskiej, reklamowej, wizerunkowej, public relations i marketingu politycznego). W tomie zamieszono zarówno teksty uznanych badaczy, jak i utalentowanych debiutantów. Można także śledzić przemiany i wzbogacającą się refleksję dotyczącą bogatej i różnorodnej tematyki, która interesuje wrocławskie (i nie tylko) środowisko badaczy komunikacji, mediów, wizerunku i dziennikarstwa.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Teoria i praktyka medioznawstwa |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Teoria i praktyka medioznawstwa PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!