Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Pozytywna ocena firmy przez otoczenie – udziałowców, kontrahentów czy branżę – zależy od tego, jak nieźle radzi ona sobie na rynku, jak wielki ma w nim udział i jakie uzyskuje efekty finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży – tym lepiej. Dlatego warto poznać wszystkie tajniki i metody niezawodnego prognozowania sprzedaży a także kontrolowania efektów sprzedażowych w trakcie roku.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży. Case study |
Autor: | Folga Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.