Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, lecz by sam przekazał informację? Czy w potyczce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice między spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są stale social? Autorka, prezentując różnorakie metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, ponieważ przecież „cel uświęca środki”…
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prankvertising i immersive branding. Emocje na usługach marketingu wirusowego |
Autor: | Masiarz Ewelina |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Novae Res |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.