Media studenckie a wizerunek uczelni okładka

Średnia Ocena:


Media studenckie a wizerunek uczelni

"Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak do tej pory tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym, jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski. Widoczna jest wyraźnie znaczna cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów a także uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji. Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego - jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfikację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz."prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Szczegóły
Tytuł Media studenckie a wizerunek uczelni
Autor: Kurek-Ochmańska Olga
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Media studenckie a wizerunek uczelni w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Media studenckie a wizerunek uczelni PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.