Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji a także realistycznej grafiki 3D! Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya? Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie? Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i wyjątkowe wyniki specjalne? "Władca Pierścieni", "Matrix", "Shrek" i "Avatar"… to tylko element filmów, w których za porywającą animacją i wyjątkowo realistyczną grafiką stoi program Maya. Jeśli miałeś okazję widzieć choćby jeden z tych kultowych obrazów, zapewne już wiesz, jak olbrzymi potencjał kryje się w potężnym narzędziu firmy Autodesk. Maya, od lat używana głównie przez duże wytwórnie filmowe i czołowych producentów gier komputerowych do tworzenia niesamowitych wyników specjalnych i modeli 3D, dzisiaj nieustanna się bardziej dostępna zarówno pod wobec ceny, jak i wymagań sprzętowych. W związku z tym coraz częściej trafia do amatorów w dziedzinie tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jedynymi ograniczeniami w korzystaniu ze wszystkich magicznych możliwości tego programu pozostają już tylko umiejętność jego sprawnej obsługi i… granice ludzkiej wyobraźni!Oto podręcznik, który stanowi tak doskonałe wprowadzenie w świat grafiki trójwymiarowej i programu Maya, że nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko uwolnić własną kreatywność i zacząć tworzyć wyjątkowe animacje! Najpierw zdobędziesz ogólną wiedzę o procesie powstawania filmów animowanych i poszczególnych fazach ich produkcji, a później prześledzisz każde działanie od początku do końca, by zrozumieć, jak odbywa się to w praktyce. Dzięki licznym przykładom i praktycznym ćwiczeniom zaczniesz swobodnie poruszać się w środowisku programu Maya, a także dowiesz się, jak program ten definiuje i organizuje obiekty na scenie. Stopniowo opanujesz tajniki komputerowego modelowania a także zdobędziesz wszystkie umiejętności pozwalające na teksturowanie, cieniowanie i — co najistotniejsze — animowanie stworzonych modeli. Przeczytasz także o tworzeniu i edycji cyfrowego oświetlenia a także dokładnie zgłębisz wyjątkowo ważny proces renderowania. Na koniec zajmiesz się tworzeniem zachwycających wyników specjalnych i nadawaniem obrazom pożądanej, naturalnie wyglądającej dynamiki.Z tym podręcznikiem: poznasz podstawowe pojęcia z zakresu trójwymiarowej grafiki komputerowej opanujesz interfejs programu Maya 2011 utworzysz prostą animację planet w Układzie Słonecznym poznasz właściwości powierzchni NURBS i wielopodziałowych wymodelujesz ludzką dłoń, szkatułkę i parowóz odkryjesz niuanse cieniowania i teksturowania obiektów nauczysz się riggować modele pod kątem automatyzowania animacji, stosowania systemów kinematycznych, więzów itp. opanujesz oświetlanie obrazami HDR, animowanie zgodne z zasadami dynamiki i malowanie wyników Naucz się modelowania, animowania, teksturowania i oświetlania cyfrowych scen na najwyższym, profesjonalnym poziomie!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Maya 2011. Wprowadzenie |
Autor: | Derakhshani Dariush |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.