Maya 2011. Wprowadzenie okładka

Średnia Ocena:


Maya 2011. Wprowadzenie

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji a także realistycznej grafiki 3D!    Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?    Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?    Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i wyjątkowe wyniki specjalne? "Władca Pierścieni", "Matrix", "Shrek" i "Avatar"… to tylko element filmów, w których za porywającą animacją i wyjątkowo realistyczną grafiką stoi program Maya. Jeśli miałeś okazję widzieć choćby jeden z tych kultowych obrazów, zapewne już wiesz, jak olbrzymi potencjał kryje się w potężnym narzędziu firmy Autodesk. Maya, od lat używana głównie przez duże wytwórnie filmowe i czołowych producentów gier komputerowych do tworzenia niesamowitych wyników specjalnych i modeli 3D, dzisiaj nieustanna się bardziej dostępna zarówno pod wobec ceny, jak i wymagań sprzętowych. W związku z tym coraz częściej trafia do amatorów w dziedzinie tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jedynymi ograniczeniami w korzystaniu ze wszystkich magicznych możliwości tego programu pozostają już tylko umiejętność jego sprawnej obsługi i… granice ludzkiej wyobraźni!Oto podręcznik, który stanowi tak doskonałe wprowadzenie w świat grafiki trójwymiarowej i programu Maya, że nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko uwolnić własną kreatywność i zacząć tworzyć wyjątkowe animacje! Najpierw zdobędziesz ogólną wiedzę o procesie powstawania filmów animowanych i poszczególnych fazach ich produkcji, a później prześledzisz każde działanie od początku do końca, by zrozumieć, jak odbywa się to w praktyce. Dzięki licznym przykładom i praktycznym ćwiczeniom zaczniesz swobodnie poruszać się w środowisku programu Maya, a także dowiesz się, jak program ten definiuje i organizuje obiekty na scenie. Stopniowo opanujesz tajniki komputerowego modelowania a także zdobędziesz wszystkie umiejętności pozwalające na teksturowanie, cieniowanie i — co najistotniejsze — animowanie stworzonych modeli. Przeczytasz także o tworzeniu i edycji cyfrowego oświetlenia a także dokładnie zgłębisz wyjątkowo ważny proces renderowania. Na koniec zajmiesz się tworzeniem zachwycających wyników specjalnych i nadawaniem obrazom pożądanej, naturalnie wyglądającej dynamiki.Z tym podręcznikiem:    poznasz podstawowe pojęcia z zakresu trójwymiarowej grafiki komputerowej    opanujesz interfejs programu Maya 2011    utworzysz prostą animację planet w Układzie Słonecznym    poznasz właściwości powierzchni NURBS i wielopodziałowych    wymodelujesz ludzką dłoń, szkatułkę i parowóz    odkryjesz niuanse cieniowania i teksturowania obiektów    nauczysz się riggować modele pod kątem automatyzowania animacji, stosowania systemów kinematycznych, więzów itp.    opanujesz oświetlanie obrazami HDR, animowanie zgodne z zasadami dynamiki i malowanie wyników Naucz się modelowania, animowania, teksturowania i oświetlania cyfrowych scen na najwyższym, profesjonalnym poziomie!

Szczegóły
Tytuł Maya 2011. Wprowadzenie
Autor: Derakhshani Dariush
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Maya 2011. Wprowadzenie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Maya 2011. Wprowadzenie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.