Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących okładka

Średnia Ocena:


Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących

Zamysłem Twórców było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ebook ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji a także instrukcji, jak skutecznie funkcjonować w internecie bez zbędnych kosztów. Książka opisuje produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google a także inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także dużo innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Twórców do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.

Szczegóły
Tytuł Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.