Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Zatroszcz się o własnych klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być słynna z idealnej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a dochodami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych. Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu "Legendarnej obsługi klienta". Chociaż Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Dynamicznie okazuje się, że przemiana kultury organizacji nie jest łatwa, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać. Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka ebook "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" stanowi wyjątkowo pouczającą, lecz przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i porad w praktyce będzie miało olbrzymi wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na element etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza |
Autor: | Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Idealna pozycja dla kogoś, kto pragnie kształcić się w kierunku zarządzania jakimkolwiek zespołem ludzi.
Książka ebook zalecana przez wielu sprzedawców
Bardzo interesująca książka. Zalecam wszystkim pracującym w branżach, gdzie kontakt z klientem do klucz do sukcesu.