Średnia Ocena:
Kreatywność językowa w literaturze i mediach
Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich ebookach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej a także Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej. Poszczególne zagadnienia pokazywane przez badaczy zostały podzielone na dwie części - dotyczące kreatywności w mediach a także w literaturze. Prócz prasy i radia twórców szczególnie interesuje przestrzeń Internetu . Czytelnicy znajdą w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali społecznościowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach młodzieżowych. Ponadto w części dotyczącej literatury autorzy analizują nowe gatunki i utwory. Czytelników zainteresowanych kreatywnością językową w bardziej praktycznym ujęciu zachęcamy do sięgnięcia po Kreatywność językową w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiałem ilustracyjnym a także niebanalnymi, rozwijającymi ćwiczeniami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kreatywność językowa w literaturze i mediach |
Autor: | Cieśla Bartłomiej, Pietrzak Magdalena |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kreatywność językowa w literaturze i mediach PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!