Kodeks spółek handlowych okładka

Średnia Ocena:


Kodeks spółek handlowych

Stan prawny na: 7.09.2017 r. Publikacja zawiera tekst ustawy - Kodeks spółek handlowych wraz z wykazami aktów zmieniających i wykonujących tę ustawę. Uwzględniono m.in. zmianę wprowadzoną ustawą z 21 kwietnia 2017 r. o zmianie ustawy - Kodeks spółek handlowych, ustawy - Kodeks postępowania cywilnego a także ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz.U. poz. 1133). Artykuły kodeksu zostały opatrzone tytułami wyjaśniającymi ich sens - zaakcentowano je kolorowym tłem. W książce pdf zamieszczono także skorowidz przedmiotowy ułatwiający znalezienie poszczególnych instytucji. Publikacja ta jest skierowana do prawników praktyków, a także do osób przygotowujących się do wszelkiego rodzaju egzaminów prawniczych. W celu ułatwienia czytelnikowi zapoznania się z świeżymi przepisami zmiany, które weszły w życie pomiędzy 19 kwietnia 2017 r. a 7 września 2017 r., oznaczono tekstem pogrubionym, natomiast wszystkie zmiany, które wejdą w życie po 7 września 2017 r., oznaczono tekstem pogrubionym i mniejszym stopniem pisma.

Szczegóły
Tytuł Kodeks spółek handlowych
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kodeks spółek handlowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kodeks spółek handlowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.