Język reklamy w komunikacji okładka

Średnia Ocena:


Język reklamy w komunikacji

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego również nierzadko spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, żeby nas do czegoś zachęcić?Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione zapytanie byłyby w dużej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Lecz również języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Mowa reklamy zamyka się w kilku wymyślonych sloganach. W paru banalnych zdaniach albo niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji.W sensie komunikowania, a komunikowania biznesowego przede wszystkim, należy uwzględnić fragmenty nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągnięcie ręki, mowa literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców). Istnieje olbrzymi potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który "mówi" nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.Jakże przyjemnie byłoby usłyszeć, że "posiłek bez wina to jak dzień bez słońca" zamiast nagabywania typu "podaruj sobie odrobinę luksusu"! Komunikat, żeby był skuteczny, musi być przyjazny i sympatyczny (nie pompatyczny). A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka ebook "Język reklamy".

Szczegóły
Tytuł Język reklamy w komunikacji
Autor: Śmid Wacław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Język reklamy w komunikacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Język reklamy w komunikacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.