Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR okładka

Średnia Ocena:


Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR

Co należy zrobić, aby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właściciela placówki, rzecznika a także specjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada poradnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Tutorial zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.

Szczegóły
Tytuł Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.