Drugi krąg. Kroniki drugiego kręgu. Tom 2 okładka

Średnia Ocena:


Drugi krąg. Kroniki drugiego kręgu. Tom 2

Mag Kamyk, jeden z najzdolniejszych Tkaczy Iluzji, przeżył najciekawsze chwile własnego życia na smoczej wyspie. Jednak zdecydował się wrócić do Królestwa, by dokończyć naukę i dołączyć do grona najpotężniejszych magów. Tam spotyka Nocnego Śpiewaka, Myszkę i innych utalentowanych chłopców, z którymi zawiązuje przyjaźń – tak powstaje Drugi Krąg. Dynamicznie odkrywają, że magowie, których podziwiali, też są uwikłani w polityczne intrygi. Śpiewak poznaje pilnie strzeżony sekret, co sprawia, ich dalsze dzieje mogą zostać zagrożone… Druga element „Kronik Drugiego Kręgu” to opowiadanie o sile przyjaźni i wyjątkowych możliwościach ludzkiej natury. Zapraszamy do odkrycia serii ebooków „Kroniki Drugiego Kręgu” autorstwa Ewy Białołęckiej, uznanej za pierwszą damę polskiej literatury fantasy dla młodzieży. Autorka, Ewa Białołęcka, to jedna z najbardziej cenionych polskich pisarek fantasy, zdobywczyni wielu nagród, w tym Nagrody Zajdla za powieści i opowiadania.

Szczegóły
Tytuł Drugi krąg. Kroniki drugiego kręgu. Tom 2
Autor: Białołęcka Ewa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: XTEXT
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Drugi krąg. Kroniki drugiego kręgu. Tom 2 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Drugi krąg. Kroniki drugiego kręgu. Tom 2 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.