Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy okładka

Średnia Ocena:


Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy

Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i nieźle wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i atrakcyjny mowa sprawia, że lektura książki jest interesująca i ze wszech miar satysfakcjonująca. Można ją również potraktować jako instruktaż dla reporterów kontaktujących się z opornymi rozmówcami - lub również jako tutorial dla tych, co pragną się wykręcić od odpowiedzi niewygodnych dla siebie, a stawianych najczęściej przez niekoniecznie pełnych dobrej woli dziennikarzy. prof. dr hab. Jerzy Bralczyk Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły
Tytuł Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Autor: Bloch Jagoda
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.