Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W Banku 3.0 Brett King wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o ogólnoświatowej potyczce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury, gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych a także pojawieniem się konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku.Bank 3.0 pokazuje, że przepaść pomiędzy klientami a dostawcami usług finansowych wciąż się powiększa, co konkurencyjnym firmom niebankowym daje okazję do dekonstrukcji całej branży.W Banku 3.0 Brett King aktualizuje opowiadanie rozpoczętą w własnej poprzedniej książce pdf Bank 2.0, która przez nad 18 miesięcy była bestsellerem Amazonu w kategorii bankowość i finanse w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Japonii.Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat, jaki znamy, odchodzi w przeszłość. W czasach, w których tylko fantazja jest ograniczeniem, rzeczy duże powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga nakreślone w Banku 3.0 stają się rzeczywistością. Podczas kiedy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to najlepsze dowody na to, że rynkowy standard może powstać także ponad Wisłą.Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank PolskiPlacówka, gotówka i podpis - filary tradycyjnej bankowości - w przyspieszonym tempie przestają przystawać do rytmu naszego dnia. Rewolucję zapoczątkowaną przez Internet przypieczętują smartfony i media społecznościowe. Brett King, dynamicznie jak nikt, rozumie zmieniające się zachowania konsumentów – nasze zachowania. Przeobraziły one już takie branże jak media, rozrywka, podróżowanie, telekomunikacja i handel. Jako bankowcy nie możemy czekać i udawać, że nas to nie dotyczy. Wydaje się, że już jesteśmy nieco spóźnieni...”Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, BRE BankCzy w dzisiejszym świecie, w którym to klient dyktuje warunki, media społecznościowe zyskują większą siłę rażenia niż najzacieklejsza kampania marketingowa, a sprawą kluczową staje się potyczka o zaangażowanie klienta, jest miejsce na tradycyjną bankowość? Jak dzięki technologii mobilnej zmieni się rynek bankowy i cała sfera usług finansowych? Na te i dużo innych pytań Brett King znajduje odpowiedź pokazując najwieższe trendy, przykłady i stawiając śmiałe hipotezy. Dla wszystkich pracujących w sektorze finansowym ta książka ebook powinna stać się obowiązkową lekturą. Lecz też każdy z nas, jako klient, może się z niej dowiedzieć, czego wymagać od własnego banku – teraz i w przyszłości.Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu, Raiffeisen PolbankNapisać o książce pdf Bretta Kinga Bank 3.0, że to lektura prowokująca czy zmuszająca do myślenia, to jakby napisać, że rock and roll charakteryzuje się ciekawą linią melodyczną. To jest „oczo-otwieracz” branży bankowej. Co my tu robimy? Jak długo jeszcze? Jak nie my, to kto? Co zrobić, aby nie zostać zmiecionym przez rewolucję mobilną, social media, zmieniające się oczekiwania i zachowania klientów? Co zrobić, aby nie podzielić losu wielu innych branż?Nie wiem, czy wszystkie hipotezy autora się sprawdzą. Lecz wiem, że już dzisiaj nie ma na świecie liczącego się bankiera detalicznego, który nie czytałby Kinga. Ja już czekam na „Bank 4.0”.Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu, Alior BankW sieci i w świecie usług mobilnych klient nie jest królem – jest dyktatorem. Bardzo niecierpliwym, sceptycznym i cynicznym. Brett King idealnie rozumie, co kieruje tym świeżym typem nieustępliwego klienta. Profesjonalni bankowcy powinni posłuchać jego rad.Gerry McGovern, twórca Killer Web ContentBRETT KING jest doradcą strategicznym w sektorze usług finansowych, założycielem International Academy of Financial Management, zrzeszenia specjalistów zajmujących się usługami finansowymi, twórcą pierwszego w pełni wirtualnego i mobilnego banku, Movenbank. Zarządzał azjatyckim oddziałem Modem Media/Digitas (należącym do grupy Publicis) a także działem usług dla e-biznesu w Deloitte. Obecnie prowadzi firmę User Strategy, zajmującą się doradzaniem czołowym dostawcom usług finansowych w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Do jego klientów należą m.in. HSBC, Citigroup, UBS, Standard Chartered, Abu Dhabi Commercial Bank, Emirates NBD a także BNP Paribas. Bierze udział w najistotniejszych światowych konferencjach poświęconych tematyce usług finansowych, jest uznanym ekspertem w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta a także strategii dystrybucji w bankowości detalicznej. Zasiada w jury Asian Banker Retail Excellence Awards a także Middle-East Business Achievement Awards.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Bank 3.0. Nowy wymiar bankowości |
Autor: | King Brett |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Studio EMKA |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.