Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Nierzadko czytasz o sukcesach dużych marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno dużo z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję!Tradycyjne myślenie o marce, spoglądanie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce pdf porady to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki."Książka z misją, której celem jest przemiana rzeczywistości marketingowej – a jednocześnie jest ona bardzo praktyczna, bo daje gotowy zbiór narzędzi do wykorzystania. Docenią ją zarówno marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi i recept."Jacek Pogorzelski - trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA)"Jest to niezły marketingowy podręcznik, dzięki któremu sami możemy spróbować tworzyć oryginalne koncepcje produktu, komunikacji czy brandingu. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Są to nie tylko historie marek, które odniosły sukces, lecz również interesujące refleksje i przemyślenia autora a także historia jego swoich doświadczeń zawodowych. Gorąco zalecam tę pozycję."Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”"To aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach."Robert Kozielski - pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowca
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę |
Autor: | Kosson Grzegorz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.