Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę okładka

Średnia Ocena:


Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę

Nierzadko czytasz o sukcesach dużych marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno dużo z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję. Tradycyjne myślenie o marce, spoglądanie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce pdf porady to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę  pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Szczegóły
Tytuł Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę
Autor: Kosson Grzegorz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Złam konwencje, czyli jak stworzyć wielką markę PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Anna Sikorska

    Tworzenie marki nie jest takie proste jak nam się wydaje. Spójny obraz nasycony pożądanymi przez odbiorców emocjami jest ważnym fragmentem powodzenia produktów, firm a także osób. Jak odnieść sukces? W jaki sposób zbudować markę w świecie, w którym już wszystko istnieje i ciężko przebić się przez gąszcz konkurencji? Jak łamać konwencje, żeby przyciągnąć odbiorców? Grzegorz Kosson w własnej książce pdf „Złam konwencje, czyli jak stworzyć markę” opowiada nam w bardzo łatwy sposób o kolejnych etapach tworzenia upragnionych produktów a także budowaniu marki. Twórca daje liczne porady pozwalające odnaleźć nam się w świecie idei, które pragniemy zaoferować klientom, lecz przede wszystkim zmusza do odnalezienia swojej misji przekładającej się na przekonujący obraz. Kosson podkreśla niebanalność własnych przekazywanych informacji też przez formę książki, która jest kwadratowa, a do tego tekst, wykresy, grafiki, schematy nie są wciśnięte między nadmiar słów. Tu mamy do czynienia jednocześnie z oszczędnością i rozrzutnością: twórca nie zalewa nas słowami i pozwala nie czuć przytłoczenia informacjami zawartymi na jednej stronie, dlatego znajdziemy tam dużą czcionkę, esencję informacji na połaciach białego papieru, na którym możemy zapisać własne spostrzeżenia, uwagi.Na wstępie Grzegorz Kosson zaznacza, że każde działanie mające na celu kreowanie marki musi posiadać szerszą wizję. W czasach, kiedy odbiorca atakowany jest wieloma rodzajami podobnych produktów musimy wiedzieć, jakie pozytywne emocje pragniemy w nim wywołać, jakie wywołuje konkurencja i znaleźć coś, co nas odróżni. Wartości, z którymi może utożsamić się marka pozwala na ocenę, w którym obszarze piramidy potrzeb Maslowa jesteśmy. Poza dokładnym zobrazowaniem Schematu Hegla wykorzystywanym w marketingu, w książce pdf znajdziemy wyjaśnienie, w jaki sposób przekazywać świat wartości odbiorcom. Do jednych z narzędzi należy tworzenie opowieści marki (tzw. brand story) wykorzystujących wyobraźnię i wrażliwość odbiorcy. Kolejnym narzędziem jest szukanie wizerunku użytkownika (brand persona) marki za pomocą powtarzania zapytania „dlaczego”. Kolejnym fragmentem budowania marki jest oddziaływanie na wszystkie zmysły. Całość podsumowują opowieści o dużych markach, które każdy z nas zna.Książka na pierwszy rzut oka dedykowana jest specjalistom od kreowania wizerunku, marketingowcom, lecz uważam, że powinni po nią sięgnąć wszyscy chcący iść pod prąd, łamać stereotypy, realizować własne cele i w ciekawy sposób pokazywać siebie pracodawcom. Tworzenie wizerunku, marki to długi proces odkrywania siebie, własnych mocnych stron i możliwych do zaoferowania pozytywnych emocji, które przełożą się na wysokość wynagrodzenia. Na pewno powinna to być lektura obowiązkowa dla wszelkiego rodzaju twórców, dla których spójny wizerunek jest wyjątkowo ważny.Książkę Grzegorza Kossona zalecam każdemu, kto jest zdolny do wykrzesania z siebie odrobiny wysiłku w celu zmiany swego życia, otoczenia i chcącego odnosić sukcesy w własnej dziedzinie.