Zarządzanie. teoria i praktyka okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie. teoria i praktyka

Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Wciąż uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Obejmuje wszystkie grupy zagadnień a także kłopoty szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jego ważnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, lecz także nierzadko menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe malunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną. Książka składa się z 12 głównych rozdziałów, takich jak m.in.: - struktury organizacyjne - planowanie - kontrola i controlling - zarządzanie międzynarodowe. Każdy z nich zakończony jest słownikiem najistotniejszych pojęć, a większość - dodatkowo - zapytaniami kontrolnymi. Obszerna bibliografia a także indeksy: nazwisk, firm a także rzeczowy, uzupełniają tę potrzebną dla tysięcy studentów książkę. Niniejsze wydanie zostało rozszerzone o epizody obejmujące podejmowanie decyzji, zarządzanie projektami i zmianami w organizacji.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie. teoria i praktyka
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie. teoria i praktyka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie. teoria i praktyka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • OlgaP

    Podręcznik akademicki pod redakcją naukową Andrzeja K. Koźmińskiego a także Włodzimierza Piotrowskiego, w niemal każdym aspekcie jest doskonały dla studentów zarządzania, marketing i pokrewnych kierunków. Na korzyść przemawia forma- krótkie rozdziały, zakończone pytaniami, słownikiem pojęć a także bibliografią. Struktura ta pozwala, zaraz po przeczytaniu danego działu na powtórzenie materiału i poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania. Nad to większość teorii przedstawiona jest na praktycznych przykładach polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.Jedynym minusem jaki da się zauważyć ( i to na pierwszy rzut oka) jest objętość. Książka ebook ma niemal 800 stron. Jednak można się z tym pogodzić gdy tylko zajrzy się do spisu treści. Autorzy kompleksowo przedstawili nam zagadnienia z m.in.: zarządzania strategicznego, struktur organizacyjnych czy zarządzaniem projektami.