Średnia Ocena:
Zarządzanie ochroną marki
W obecnych warunkach rynkowych wyjątkowo ciężko jest być oryginalnym i innowacyjnym. Dużo świeżych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Żeby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy wciąż podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności względem niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce pdf znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,- profile ryzyka dla ważnych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i metody redukcji ryzyka,- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,- sposoby monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane kłopoty a także metody realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także pożyteczne zapytania kontrolne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie ochroną marki |
Autor: | Post Penelope N., Post Richard S. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie ochroną marki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!