Średnia Ocena:
Zarys metodologii dydaktyki obronnej i dydaktyki wojskowej
Historia nauki zna dużo prądów i koncepcji myślowych, które są poznawane przez naukowców z różnorakich dziedzin wiedzy, i które nierzadko stanowią punkt wyjścia do określenia podejścia badawczego poszczególnych szkół czy również badaczy. I w ten sposób należy postrzegać niniejsze opracowanie - jako następny głos w sprawie metodologii. Poza tym adresowane jest do studentów nauk o obronności, w szczególności dyplomatów, którzy z różnorakich przyczyn napotykają trudności na własnej ścieżce badawczej. Być może opracowanie stanie się przewodnikiem po twórczej drodze naukowej, a także pomoże w przygotowaniu stosownej pracy kwalifikacyjnej np. licencjackiej, magisterskiej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarys metodologii dydaktyki obronnej i dydaktyki wojskowej |
Autor: | Leśniewski Zbigniew |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Akademia Sztuki Wojennej |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarys metodologii dydaktyki obronnej i dydaktyki wojskowej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!