Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu okładka

Średnia Ocena:


Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu

Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie pomiędzy nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak wielkie nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty pomiędzy menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.

Szczegóły
Tytuł Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu
Autor: Leśniewski Piotr
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.