Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie pomiędzy nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak wielkie nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty pomiędzy menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Współpracowanie działu sprzedaży i marketingu |
| Autor: | Leśniewski Piotr |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
| Rok wydania: | 2013 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.