Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
"Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne. Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie własnej publikacji. W badaniach posłużyła się nieźle dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, poprawnie wykorzystała stosowane w nim sposoby i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki a także wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane a także nierzadko umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie". Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki |
| Autor: | Wójcik Magdalena |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.