Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook w interesujący i przystępny sposób pokazuje, jak duży wpływ ma na nas reklama, choć nierzadko ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że funkcjonuje ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie oferuje swój model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Opisuje zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka ebook zainteresuje nie tylko specjalistów, lecz wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Uwieść podświadomość. Droga rozwoju |
Autor: | Heath Robert |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Profesjonalne |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Doskonała książka, która przedstawia w prostu i zrozumiały sposób dość skomplikowane zjawisko markerów somatycznych i tego w jaki sposób nasz mózg gromadzi i przetwarza info płynące do nas z reklam! Must read każdego, kto interesuje się reklamą albo psychologią.
Szukając różnorakich ebooków o reklamie trafię na tą. I już wiem, że muszę ją mieć. Reklama otacza nas wszędzie, na każdym kroku. Warto ją zrozumieć. Dla mnie to szczególna wartość ponieważ mam pracę z tym związaną. Heath Robert to twórca którego ebooków mam kilka i tę na pewno kupię. Wiedza w nich zawarta jest bezcenna.