Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W ostatnich latach nastąpiły kluczowe zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce pdf przedstawiono wpływ świeżych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Twórca szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu histotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najistotniejsze narzędzia marketingu mobilnego możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych fragmentów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Technologie mobilne w marketingu |
Autor: | Sznajder Andrzej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Interesujący poradnik. Niestety z każdym rokiem coraz mniej aktualny.