Współczesne transgresje. Tom 1. Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności okładka

Średnia Ocena:


Współczesne transgresje. Tom 1. Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności

"Na pierwszy tom serii "Współczesne Transgresje", zatytułowany "Zmiany medialne i komunikacyjne. W stronę innowacyjności", składają się prace polskich medioznawców i komunikologów inspirowane przewodnim tematem medialnych i komunikacyjnych przeobrażeń. Autorzy uzmysławiają, w jakiej relacji pozostają do siebie stare i nowe media a także ich użytkownicy. Własne prace kierują w stronę innowacyjności, opowiadając o niej w sposób bezpośredni albo pośredni. Wyjaśniając zmiany zachodzące we współczesnej sferze medialnej, uświadamiają odbiorcom ich zakres i zróżnicowane konsekwencje. Niewątpliwie współczesne media są środowiskiem stałej zmiany, lecz czy wszystkie mają charakter innowacyjny?" Ze Wstępu

Szczegóły
Tytuł Współczesne transgresje. Tom 1. Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Współczesne transgresje. Tom 1. Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Współczesne transgresje. Tom 1. Zmiany medialne i komunikacyjne w stronę innowacyjności PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.