Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym okładka

Średnia Ocena:


Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym

Zasadniczą częścią publikacji będzie ok. 15-20 scenariuszy zajęć z wykorzystaniem technik socjoterapeutycznych w pracy z dzieciakami przejawiającymi zachowania agresywne w kontaktach z rówieśnikami. Pierwsza pula proponowanych zajęć zorientowana będzie na pracę z dzieciakami agresywnymi (m. in. wyrabianie empatii, umiejętności interpersonalnych, kompetencji niedestrukcyjnych sposobów rozwiązywania konfliktów rówieśniczych). Druga element scenariuszy przeznaczona będzie do pracy z dzieciakami zagrożonymi agresją ze strony rówieśników (m. in. umiejętności „stawiania granic” swojej autonomii,  identyfikowania zachowań agresywnych i przemocy, niedestrukcyjnych sposobów obrony przed agresją).

Szczegóły
Tytuł Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym
Autor: Szczepanik Renata, Jaros Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • madziach5

    Idealna pomoc dydaktyczna dla nauczycieli do pracy zarówno z dzieciakami jak i z dorosłymi ze specjalnymi potrzebami w celu rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych