Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw okładka

Średnia Ocena:


Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw

Aspekt ludzki nie stanowi podstawowej przesłanki zawierania transakcji fuzji i przejęć, lecz buduje fazę zarządzania „po”, tzw. post merger management (PMM). Za każdym działaniem w tej fazie kryje się bowiem człowiek, któremu zmieniono dotychczasowe zasady funkcjonowania na stanowisku pracy, co może powodować dużo sytuacji kryzysowych, zarówno w krótszym, jak i dłuższym okresie. Przedstawione w opracowaniu wyzwania zapewne nie będą miały wpływu na podstawowe przesłanki fuzji i przejęć w przyszłości (będą to stale czynniki ekonomiczno-finansowe), lecz pozwolą na poszukiwanie wśród nich aspektu zasobów ludzkich, choćby jako czynnika pośredniego. Określenie PMM stanowi integralny składnik każdej fuzji albo przejęcia w praktyce biznesowej i z tego powodu jego analiza jest konieczna.

Szczegóły
Tytuł Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw
Autor: Stuss Magdalena M.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.