Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Twórców nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, lecz głównie dostarczyć informacji potrzebnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.Książka składa się z dwóch części.Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego a także długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości a także rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.Druga element monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku a także hierarchię miejskich ośrodków targowych.Opracowanie jest wynikiem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów a także analiz w ramach programu badań statutowych UEK.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Targi w gospodarce rynkowej |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | edu-Libri |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.