Średnia Ocena:
Świeże podejście do e-mail marketingu
„Świeże podejście do e-mail marketingu” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować własną listę subskrybentów, a także w jaki sposób przemienić 1 zł w 3 796 zł.Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treści wymagały aktualizacji, na rynek wpłynęło dużo świeżych możliwości i szans dla email marketerów, którzy dzięki temu poradnikowi będą w stanie znacznie zwiększyć własne osiągnięcia i wydajność w pracy. Do książki dołączony jest dodatek poświęcony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”.Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii żeby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i dużo innych pytań odnajdziemy w poradniku pod tytułem „Świeże podejście do e-mail marketingu”, starczy po nie sięgnąć.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Świeże podejście do e-mail marketingu |
Autor: | Sala Paweł |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Psychoskok |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Świeże podejście do e-mail marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!