Średnia Ocena:
Strategia korporacji
"Strategia korporacji" to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Idealnie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo opisuje najistotniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji a także wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemalże we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na kluczowe pytania. Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? Jakie są główne ścieżki wzrostu? Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia korporacji |
Autor: | Ciszewska-Mlinarič Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia korporacji PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!