Średnia Ocena:
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najwieższe technologie, żeby lepiej komunikować się ze własnymi klientami albo mierzyć wyniki własnych działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne wyniki finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm a także studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających swój biznes. Stanowi również przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!