Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnorakich branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili kłopoty strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych. Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw a także studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych. Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu kłopotów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarządzania, jego fragmentów albo otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i wynikach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, bo pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw a także kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków |
Autor: | Grzegorczyk Wojciech, Szymańska Kamila |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.