Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków okładka

Średnia Ocena:


Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnorakich branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili kłopoty strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych. Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw a także studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych. Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, bardzo pomocną przy rozwiązywaniu kłopotów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. organizacji, procesu zarządzania, jego fragmentów albo otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i wynikach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, bo pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw a także kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Szczegóły
Tytuł Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Autor: Grzegorczyk Wojciech, Szymańska Kamila
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.