Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic pomiędzy procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają poszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja pokazuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności a także wdrożenia strategicznej karty efektów w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: menedżerów firm usługowych, specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Strategiczna karta wyników firm usługowych |
| Autor: | Tyagi Rajesh K., Gupta Praveen |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Rok wydania: | 2010 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.