Średnia Ocena:
Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
Wszyscy codziennie opowiadamy historie. Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowiadanie to doskonały sposób na to, żeby w zwięzły sposób przekazać info istotne, trafne i – co wyjątkowo kluczowe – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, żeby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki. Wykorzystaj moc storytellingu. Storytelling to książka ebook dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, aby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, nieźle wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka ebook podpowiada, jak dopracować opowiadanie a także uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera również łatwe ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje też dziesięć zasadzek czyhających na twórców opowieści i pokazuje, co robić, aby ich uniknąć. Przygotowanie intrygującej opowieści. Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Lecz tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, aby wiedzieć, jak opowiadać o własnych doświadczeniach, aby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać. Zostań mistrzem słowa. Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce pdf odnajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie a także konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację. "Ta książka ebook to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zestaw narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów." Brigid Murphy, twórczyni "Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing" "To Dona Norris nieustanna przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w rezultacie od nad dziesięciu lat występuję na różnorakich scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś własne najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce." Shannon Cason, gospodyni podcastów "Homemade Stories", "The Trouble oraz In Good Co. Detroit" "Ta książka ebook jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze własnych wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać." Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu "Risk"
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści |
Autor: | Norris Dana |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2021 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!