Standaryzacja Instrumentów Marketingu-Mix na Przykładzie Korporacji Międzynarodowych w Polsce okładka

Średnia Ocena:


Standaryzacja Instrumentów Marketingu-Mix na Przykładzie Korporacji Międzynarodowych w Polsce

Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka ebook jest wynikiem badań dotyczących niełatwej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, lecz także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym mową stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej a także praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka ebook przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia a także międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także pożyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą albo zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.

Szczegóły
Tytuł Standaryzacja Instrumentów Marketingu-Mix na Przykładzie Korporacji Międzynarodowych w Polsce
Autor: Sagan Mariusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Standaryzacja Instrumentów Marketingu-Mix na Przykładzie Korporacji Międzynarodowych w Polsce w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Standaryzacja Instrumentów Marketingu-Mix na Przykładzie Korporacji Międzynarodowych w Polsce PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.