Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka ebook jest wynikiem badań dotyczących niełatwej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, lecz także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym mową stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej a także praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka ebook przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia a także międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także pożyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą albo zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Standaryzacja Instrumentów Marketingu-Mix na Przykładzie Korporacji Międzynarodowych w Polsce |
Autor: | Sagan Mariusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.