Społeczne konteksty edukacji medialnej okładka

Średnia Ocena:


Społeczne konteksty edukacji medialnej

• Człowiek w świecie wirtualnym • Media widziane z perspektywy pedagogicznej • Społeczne oddziaływanie mediów Ze wstępu prof. Grażyny Penkowskiej: "Książka „Społeczne konteksty edukacji medialnej” zawiera wybrane teksty spisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dzidziuś przedstawiona w pokazywanej książce pdf pozwoli na zapoznanie się z aktualnym stanem wiedzy na ten temat, a także umożliwi czytelnikowi porównanie ich z swoimi poglądami i doświadczeniami. Autorzy tekstów zamieszczonych w książce pdf mają nadzieję że dla niektórych rodziców i wychowawców będzie ona źródłem nie tylko wiedzy, lecz także refleksji, a może nawet szeroko rozumianej zmiany w praktykach codziennego życia".

Szczegóły
Tytuł Społeczne konteksty edukacji medialnej
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Społeczne konteksty edukacji medialnej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Społeczne konteksty edukacji medialnej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.