Skumulowana przewaga okładka

Średnia Ocena:


Skumulowana przewaga

W własnej istocie marketing polega dzisiaj na odpowiedzi na zapytanie "Jak możemy zostać usłyszani?". Jak możemy wznieść się nad nieskończoną liczbę opcji, żeby stworzyć trwałe znaczenie dla odbiorców albo grupy klientów? Przestrzeganie starych zasad cyfrowego zaangażowania nie wystarczy... niemal nie wystarczy. Nawet bycie "świetnym" jest niewystarczające w obliczu przytłaczającej konkurencji, która każdego dnia na nowo definiuje granice doskonałości. Autor bestsellerów KNOWN i Marketing Rebellion przedstawia praktyczny przewodnik stworzony z myślą o współczesnym świecie. "Skumulowana przewaga" pokazuje, w jaki sposób świat układa się przeciwko nam na wielkie i małe sposoby, i dostarcza świeżych pomysłów, które pomogą nam zbudować niepowstrzymany pęd niezbędny do wzniesienia się nad konkurencyjne barykady w biznesie, w naszej karierze i w naszym życiu. Wypełniona motywującymi pomysłami i fascynującymi studiami przypadków, ta książka ebook jest potrzebnym i praktycznym źródłem inspiracji dla każdej osoby z marzeniem, która jest gotowa do lotu.

Szczegóły
Tytuł Skumulowana przewaga
Autor: Mark W. Schaefer
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: EmpikGo
Rok wydania: 2023
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Skumulowana przewaga w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Skumulowana przewaga PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.