![Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się okładka](/image/Public-relations-organizacji-w-zarzadzaniu-sytuacjami-kryzysowymi-organizacji-Sztuka-komunikowania-sie-okladka.jpg)
Średnia Ocena:
![](/images/demo/legimi.png)
Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych albo również wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, znaczna uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się |
Autor: | Kaczmarek-Śliwińska Monika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: | 2015 |
![](/images/demo/legimi2.png)
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
![Ceneo.pl](http://app.ceneostatic.pl/common/image/logo/ap-logo-transparent-small.png)
Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!